איך משכפלים שלט לרכב

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

בעבר החזקנו בצרור המפתחות שלנו גם את המפתח של הרכב. רק במכוניות יוקרתיות היו השלטים איתם פתחו בגאווה הנהגים ששפר עליהם גורלם – את כלי הרכב המפוארים שלהם. כיום כמעט כל מכונית נפתחת ונשלטת באמצעות השלט הרחוק. כבר ממרחק של עשרה מטרים אנו מצפצפים לרכב ומאותתים לו שאנחנו בדרך. אנו מגיעים כאשר הרכב כבר מחכה לנו בדלתיים פתוחות…

השלט לא מגיב…

אך מה קורה במקרה שהשלט מחליט ביום בהיר שלא להתייחס כלל ללחיצות שלנו ולניסיונות הנואשים להסביר לו שאנחנו בדרך החוצה. זה עשוי להיות מתסכל מאוד במיוחד אם מדובר במקרה שאין ברשותנו כלל מפתח אחר או שלט נוסף. אם בנוסף על הכול אנו ממהרים מאוד לעבודה או לכל מקום אחר, נאלץ לדחות את הטיפול בתקלה או בהזמנת המנעולן לזמן אחר ובינתיים לשלם על הנסיעות לנהג מונית או לחברת אוטובוסים.

איך משכפלים שלט לרכב
איך משכפלים שלט לרכב? פנו אל מנעולן מומחה בתחום

מה עושים עם השלט התקול?

כאשר השלט יצא מכלל שימוש, יש לנו אפשרות להשתמש בשלט חילופי, זה במקרה והיינו חכמים הרואים את הנולד וצפינו מקרה ביש שכזה שעשוי לקרות לכל אחד מאתנו ולכל שלט, יקר ומשוכלל ככל שיהיה. אך אם דחינו את משימת שכפול השלט יהיה עלינו לתקן ראשית את השלט ואחר כך לא נוותר לעצמנו על שכפול של השלט כאשר את העותק החדש נזכור לשמור במקום שמור ומיוחד.

איך משכפלים שלט לרכב?

אנו הלקוחות לא ממש חייבים להיכנס לעובי הקורה של 'איך זה מתבצע' את זה נשאיר למומחים ולמבינים בתחום יותר מאתנו. אך אנו את ההשתדלות שלנו חייבים לעשות ולפנות אל אנשי המקצוע הנכונים שיבצעו עבורנו את המשימה. אז מה חשוב שנבדוק בטרם אנו פונים אל מנעולן שישכפל עבורנו את השלט?
תעודת הסמכה – חשוב לדעת כי למנעולן תעודה מתאימה המתירה לו לעסוק בתחום המנע ולנות.  זהו מקצוע של ממש אותו עליו ללמוד ולהתנסות בשטח.
תעודת יושר – חשוב לוודא כי למנעולן אין כל עבר פלילי ויש בידיו תעודת יושר מטעם המשטרה.
ניסיון – חשוב שהמנעולן יהיה מנוסה ומקצוען בתחומו.

שכפול שלט לרכב מבצעים רק אצל אנשי מקצוע שיודעים את המלאכה!