בעבר השלטים לרכב היו נחלתם של האלפיון העליון שבבעלותם היו מכוניות יוקרתיות, כיום יש לכל בעל רכב חדש שלט לרכב. משום כך חשוב מאוד שלכל בעל רכב שכזה יהיה מנעולן מקצועי שעליו הוא יוכל לסמוך בכל מקרה של תקלה בשלט או לחילופין למקרה של אובדן השלט. אף פעם אי אפשר לדעת מתי יזדקקו למנעולן לשם כך, ולכן כדאי לשמור ברשימת אנשי הקשר מספר טלפון של מנעולן אמין שעליו סומכים.

שכפול שלטים לרכב כדי שיהיה לכם ראש שקט

כדאי לשכפל את השלט של הרכב ולשמור אותו במקום בטוח לכל מקרה שלא יבוא, במקרה שהשלט המקורי יתקלקל או יאבד לא תמצאו את עצמכם עומדים חסרי אונים אל מול הדלת הנעולה של הרכב. לא כדאי לדחות את ביצוע משימת השכפול של השלט. מיד בהזדמנות הראשונה לאחר קניית הרכב דאגו שיהיו אצלכם 2 שלטים, כמובן שאת שכפול השלט עליכם לבצע אך ורק אצל מנעולן מקצועי ואמין.


רגישותם של שלטים לרכב

שלטים לרכב מועדים לתקלות רבות היות והם נמצאים בשימוש תדיר וחשופים לשחיקה ולבלאי. נפילה בזווית לא מוצלחת או רטיבות ולחות, אלו עלולים לפגוע אנושות בשלט ואף להוציא אותו לגמרי מכלל שימוש.

שכפול שלט לרכב
שכפול שלט לרכב – רק אצל מנעולן אמין ומקצועי

תיקון שלט לרכב רק אצל מקצוענים

תיקון שלטים לא כדאי לבצע אצל כל אחד. זוהי אומנות הדורשת מקצועיות, ידע רב כמו גם ניסיון עשיר לצד ציוד מקצועי. לכן כדאי לפנות אל מנעולן המכיר היטב את כל מגוון השלטים הקיימים ואת התדרים הרווחים בשוק. יש להעדיף מנעולן המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת המספק תיקון שלטים או החלפת שלט לרכב. לעיתים יש צורך בהחלפה של לחצנים תקולים או בשיפוץ והחלפת בתי השלט או תיקונים אחרים נפוצים בשל תקלות טכניות או מכאניות של השלט. רק איש מקצוע מנוסה ידע לבצע זאת כראוי.


כך תבחרו מנעולן לצורך שכפול או תיקון השלט לרכב:

כאשר אתם מחפשים מנעולן על מנת שיתקן לכם את השלט הקיים או לצורך שכפול השלט התקול עליכם לשים דגש על כמה דברים בטרם תפקידו בידיו את העבודה האחראית הזו של טיפול בשלט שלכם.

  • חברה שיודעת להתאים את השלט הטוב והאיכותי לרכב שלכם וכמובן עם הידע הנדרש לצורך ההתקנה באופן הכי מוצלח.
  • מנעולן עם הכשרה – חשוב מאוד לוודא כי המנעולן כמו גם צוות העובדים שלו קבלו הכשרה מיוחדת והם מוסמכים לבצע תיקונים או החלפה של שלטים לכל סוגי הרכבים
  • שירות מהיר ואדיב – כאשר אין לכם שלט רזרבי ואתם זקוקים בדחיפות לשלט על מנת לפתוח את הרכב , אין לכם זמן להתעכב ואתם חייבים את השירות במהירות המרבית, לכן אתם צריכים לחפש מנעולן המסוגל להעניק שירות תוך פרק זמן קצר ביותר. ישנם מנעולנים המציעים שירות מהיר ביותר של עד עשרים דקות. הם מגיעים עד הלקוח ופותרים את התקלה במהירות רבה.
  • אישור מטעם משטרת ישראל – חשוב מאוד שהמנעולן יפעל עם אישור מטעם משטרת ישראל ויש לוודא את העניין.

חנות עם מעגל לקוחות רחב – כאשר לחנות מעגל לקוחות רחב אות הוא כי החנות מתנהלת כראוי תוך מתן שירות אדיב מקצועי ואמין בכל התחומים הנדרשים ממנעולן הרכב כמו שכפול שלטים, תיקון שלטים לרכב, אזעקה לרכב, שינוי קוד בשלט שירותי מעבדה מקצועיים לצורך שיקום ותיקון של כל סוגי השלטים.

לסיכום, כאשר אתם מחפשים שלט למכירה לרכב או שלט לרכב במבצע, כמו גם שירות תיקונים לשלט או שכפול שלט לרכב, אל תתפשרו על מנעולן מקצועי ומנוסה והכי חשוב – אמין

שירותים נוספים בתחום: פורץ רכבים, שכפול מפתחות לרכב, החלפת מנעולים