קידוד מפתחות לרכב מבטיחים לכם שלא יוכלו לפרוץ לכם לרכב. אך מה יהיה במקרה שאתם בעצמכם נקלעים למצב ביש שכזה בו אבדתם את המפתח או שהוא ניזוק לחלוטין ואין כל אפשרות להשתמש בו? או אז תאלצו למצוא איש מקצוע שישחזר עבורכם את המפתח המתוחכם כדי שתוכלו להיכנס אל הרכב.
כדאי לשמור עותק של המפתח בבית!

בגלל רגישותם של המפתחות הללו, כדאי תמיד לשמור בבית במקום ברור וקבוע, מפתח חילופי לכל מקרה של אובדן המפתחות או של קלקול או חבלה במפתחות שהוציאו אותם מכלל שימוש. כך לא תמצאו את עצמכם נאבקים עם המתפתח הסורר מול המנעול המסרב להיפתח. תוכלו לשלוף את המפתח החילופי ואחר כך לטפל בתקלה של המפתח המקורי.

קידוד מפתחות לרכב מחיר

ברור שמפתח מעין זה יעלה יותר מפתח רגיל אך שווה כל מחיר למען הבטיחות שלכם והראש השקט.

אצל מי נבצע את שכפול המפתחות?

לא כל מנעולן המצהיר כי הוא משכפל מפתחות, בידיו נוכל להפקיד את המלאכה של שכפול מפתחות לרכב עם קידוד מפתחות. יש צורך בידע מקצועי, יש צורך בניסיון בעבודה בתחום רגיש זה וכמובן חשוב מאוד שהמנעולן יהיה אמין ללא כל עבר פלילי. תעודה מטעם המשטרה אמורה להעיד על כך. אז נכון שלא כל כך נעים לעמוד מול נותן השרות ולחקור אותו האם למד את התחום והאם יש לו תעודת הסמכה ורישיון לעבוד כמנעולן וכמובן האם יש לו תעודת יושר מטעם המשטרה… אנו סומכים עליכם כי תבצעו את המחקר הקטן – גדול הזה ברוב טקט מבלי לפגוע במנעולן.

למדנו כי כדאי תמיד לשמור בבית מפתח חילופי אף כאשר מחיר השכפול אינו זול, שכפול אצל מנעולן אמין ומקצועי יבטח אתכם בכל מקרה של אובדן או תקלה.תוכלו בנוסף להנות משירות של שכפול שלט לרכב וזאת על מנת להבטיח כי גם אם המפתח נשאר בתוך הרכב תוכלו לפתוח את הרכב על ידי השלט הנוסף.

שירותים נוספים בתחום: פורץ רכבים, שכפול מפתחות לרכב, החלפת מנעולים