כל מיש שיש לו חניה פרטית מכיר את הבעיה מגיעים הביתה אחרי יום עבודה עמוס ומייגע ומישהו תפס את החניה יכול להיות שזה סתם איזה אורח שאינו יודע ומכיר שזו חניה פרטית למרות כל השלטים שקיימים ויכול להיות שזה שכן שחשב שאנחנו לא בבית. תופעה כזאת מטרידה ואף מרגיזה במיוחד אם אנו ממהרים ורוצים להחנות מהר ולפנות לעיסוקנו.

מחסום חניה פרטית הפתרון האידיאלי עבורכם

מחסום לחניה פרטית זהו הפתרון עבורכם כאשר מתקינים מחסום חניה אף אחד כבר לא יוכל להחנות בחניה הפרטית ללא רשות. ישנם היום מגוון רחב של מחסומים לחניות מכל הסוגים והמינים אוטומטים חשמליים וגם מכניים. חזקים יותר וחזקים פחות.

מחסום חניה
מחסום חניה לחניה הפרטית שלכם

חשוב לזכור לפני שאנו רוצים להתקין מחסום חניה להתייעץ עם מומחה בנושא בכדי לדעת איזה סוג מחסום מתאים לחניה שלנו. מחסום לחניה יכול לשמש גם בחניות של חצר פרטית או גם בחניות של בניין שאתם רוצים להפריד משאר הדיירים ולדאוג שהחניה תשאר פרטית ולא יוכלו להחנות בחניה אלא רק מי שאישרתם שיחנה כאשר אנו רוצים לבחור חברה שמתקינה מחסומים בייחוד אם מדובר במחסום חשמלי עם שלט חשוב לפנות לחברה מקצועית ומיומנת בתחום שתוכל לתת לנו ייעוץ ומענה ושירות מהיר וטוב בכל הנוגע להתקנת מחסום חניה. וכן לגבי שכפול שלט ושאר שירותים.

מחום לחניה פרטית ייתן לכם את הפרטיות הדרושה לכם ויחסוך מכם כאבי ראש מיותרים ואי נעימות.

שירותים נוספים: שכפול מפתח לרכב, עמודי חניה, פריצת מנעולים