בעבר ידע בעל רכב יונדאי שבתוך צרור המפתחות שלו עליו להוסיף גם מפתח לרכב. את הרכב נהגו אז לפתוח בדיוק כמו את הבית. (מי יודע? אולי בעתיד נוכל לפתוח את הבית כמו את הרכב באמצעות צפצוף בשלט ממרחקים…)
כיום כל רכב יונדאי כמו כל רכב אחר, נפתח באמצעות השלט הרחוק. אנו מודיעים לרכב  כבר ממרחק שהנה הנה אנו באים… והרכב כמו עבד נאמן ומסור פותח עבורנו את דלתותיו לרווחה ומקבל אותנו בזרועות ובדלתיים פתוחות.

שלט נוסף רזרבי

נכון שממפתחות הבית יש לכם עותק נוסף? ברור! אנחנו לא נהיה רגועים כאשר בידינו מפתח אחד ובלעדי לבית שלנו. אז למה את הרכב אנו לפעמים מפלים לרעה ושוכחים לדאוג לעותק נוסף של השלט? שלט רזרבי זהו מוצר חובה. היות והשלט כמו כל פריט אחר עשוי להיעלם, גרוע מכך, הוא עשוי להתקלקל ולצאת מכלל שימוש. אם זה בעקבות נפילה 'מוצלחת' במיוחד או סתם בעקבות בלאי ושחיקה. לעיתים נרטב השלט או נמצא זמן רב מידי באזור לח. כל אלו עשויים להזיק קשות לשלט ולגרום לו לשבוק חיים. לכן – כדאי תמיד לשמור במקום ידוע מראש שלט נוסף לכל מקרה שכזה על מנת שלא נמצא עצמנו ברגע לחוץ במיוחד כשאנחנו בדרך לעבודה ברגע שאחרי האחרון כאשר הרכב מחליט בדיוק בדקה לחוצה זו להפסיק להכיר בשלט ולהתנכר אליו לחלוטין.

שלט לרכב יונדאי
שלט לרכב יונדאי – שכפול שלט ע"י מנעולן מומחה

שכפול שלט לרכב יונדאי

אל תוותרו על שכפול שלט לרכב יונדאי. מיד כאשר אתם מקבלים את השלט לרכב עם קנייתו של הרכב, דאגו דבר ראשון לעותק נוסף של השלט. אף אם כרגע אתם לא ממש מבינים על מה ולמה, סמכו על ניסיונם המר של נהגים רבים שדחו את המשימה עד שנאלצו להישרך בתחבורה הציבורית או לשלם הון לנהגי המוניות בגלל העצלות או הרשלנות שלהם לטפל בשכפול את השלט.

אצל מי תשכפלו את השלט?

אל תסמכו על כל מנעולן שמצהיר ומודיע על עצמו כמנעולן מומחה.

מנעולן חייב ללמוד היטב את המקצוע ולהחזיק בתעודה המסמיכה אותו לעבוד כמנעולן. כמו כן הוא חייב להיות אדם אמין וישר עם תעודת יושר מהמשטרה.
שלט לרכב יונדאי תזמינו רק אצל מנעולן אמין מקצועי ומנוסה!

שירותים נוספים בתחום: שלט לרכב שברולט, שלט לרכב מאזדה, שלט לרכב טויוטה קורולה