שלט לרכב לא עובד

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

אתם עוד זוכרים שבעבר נעלנו את הרכב עם מפתח? היה זה לפני שהמציאו את הפטנט הגאוני של שלט לרכב. אם בעבר היינו צריכים להגיע עד הרכב לנעוץ בחור המנעול את המפתח הנכון ורק אז נפתחו הדלתות בפנינו, – בדור המפונק של היום, אנו מודיעים לרכב באמצעות השלט כבר ממרחק של עשרה מטרים, ש – הנה אנו באים, נא להתכונן ולפתוח עבורנו את השערים… ברור שהשלט חוסך לנו זמן רב ומונע מאתנו את הצורך לתור אחר המפתח הנכון בצרור המפתחות ולבזבז זמן יקר סביב עניין פעוט שכזה, אך מצד שני שכפול שלט זה לא כמו שכפול מפתח רגיל ואת זה צריך לדעת כיצד והיכן לבצע.

שלט לרכב לא עובד
שלט לרכב לא עובד? פנו אל המומחים בתחום המנעולים

למה צריך לשכפל את השלט?

בדיוק כמו שממפתחות הבית יש לכם כמה עותקים, כך גם השלט של הרכב, כדאי ומומלץ ואף חובה לדאוג שיהיה לכם ממנו העתק אחד או שניים. היות ושלטים לרכב עשויים להתקלקל מידי פעם ותארו לעצמכם את הסיטואציה של בוקר נעים ונחמד בו אתם מתארגנים לצאת לעבודה וכמו תמיד ברגע שלפני האחרון. עוד ממרחק אתם לוחצים עלן השלט ו – כלום לא קורה. אתם מתקרבים, לוחצים, ולוחצים שוב, ומגיעים למסקנה כי השלט שלכם פשוט לא עובד! והאסון הוא שאין לכם כל דרך לפתוח את הרכב. אין לכם זמן לטפל בתקלה בשעת בוקר דוחקת זו, ואתם נאלצים להזמין מונית או לחלופין להשתמש בתחבורה הציבורית. לא ממש סימפטי לאור העובדה שבחניה שלכם חונה לו רכב תקין לגמרי שבגלל ענין פעוט שכזה אין לכם דרך להשתמש בו.

מה תעשו כאשר שלט לרכב לא עובד?

ראשית עליכם לפנות למנעולן שיטפל בתקלה. בחרו במנעולן אמין ומקצועי שיש לו ניסיון רב בתחום. מנעולן שלמד וקבל תעודה מתאימה והוא מוסמך לעסוק במקצוע הזה שדורש הרבה ידע ומיומנות.

בררו שהמנעולן נושא תעודת יושר מטעם המשטרה שמעיד כי אין למנעולן כל עבר פלילי ואתם יכולים לסמוך עליו ולהפקיד בידיו את המנעול או השלט שלכם.
לאחר התיקון, בקשו מהמנעולן לשכפל עבורכם עותק נוסף של השלט, כי את הלקח כבר למדתם…