זקוק למפתח נוסף לרכב?

אנו מספקים בין היתר שירותי שכפול מפתחות לרכב, שכפול והתאמת מפתחות אימובילייזר, כלל שבב לכל סוגי הרכבים, חסכו עד 50% ממחיר אשר תקבלו במוסך המרכזי בו אתם מטפלים ברכב שלכם.

  • חשוב לציין כי יש כמה סוגי שכפולי מפתחות שחשוב לדעת
  • חשוב לא ללכת לשכפל את המפתח אצל מישהו שאינו מורשה
  • שכפול מפתח יכול להוות סכנה למשכפל במידה והוא משכפל את המפתח במקום לא מורשה

שכפול מפתח חדש הוא תהליך שאמור להיות לא פשוט ומבוקר על מנת שלאחר שתצאו מחנות המנעולים והמפתחות, המשכפל לא יוכל לשכפל לעצמו עוד מפתח כמו שלכם ולפרוץ לרכבכם (או לביתכם) בקלות יתרה ולכן ודאו כי אתם משכפלים אצל פורץ מנעולים מוסמך.

שכפול מפתחות לרכב באזור המרכז

בנוסף יש לנו שירותי פריצת רכבים בשאר חלקי הארץ

מנעול לרכב

  • פורץ רכבים באזור השרון
  • פורץ רכבים באזור הצפון
  • פורץ רכבים באזור הגליל
  • פורץ רכבים באזור חיפה
  • פורץ רכבים באזור ירושלים
  • פורץ רכבים באזור השפלה
  • פורץ רכבים באזור באר שבע
  • פורץ רכבים באזור הדרום
  • פורץ רכבים באזור אילת

לכל מטרה אנחנו כאן בשבילכם. צריכים פורץ מכוניות מוסמך? צריכים לסדר משהו עם המפתח ברכב? צריכים מפתח חדש לרכב? פורץ רכבים מוסמך וזמין 24 שעות ביממה כאן בשבילכם!

שכפול מפתחות זהו אחד מהדברים שכולנו נאלצים לבצע מפעם לפעם. יש כאלו שזקוקים לעיתים קרובות לשירות של שכפול מפתח ויש את אלו שרק לעיתים רחוקות ממש נזקקים הם לשרות מעין זה. אך כולנו מוצאים את עצמנו בסופו של דבר מבקרים מידי פעם אצל מנעולן לצורך שכפול מפתח לרכב או שכפול מפתחות של הבית או של העסק.

שכפול מפתחות של הרכב אצל מנעולן שאינו מקצועי

לעיתים קורה שאנו פונים אל המנעולן הלא נכון לצורך ארגון מפתחות לרכב שכפול – על מנת שנהיה מצוידים במפתחות רזרביים, והמפתחות הללו המשוכפלים באופן שאינו מקצועי – אינם תקינים. תארו לכם ששמרתם את המפתח המשוכפל כמפתח רזרבי למקרה שהמפתח המקורי יאבד, וכאשר אכן קרה המקרה והמפתח שלכם אבד ואתם מנסים להשתמש במפתח המשוכפל – בזמן אמת, אתם מגלים את ה'ברוך'. המפתח לא מבצע את המוטל עליו.
לא נעים ולא נחמד. אז מה עושים בכדי להימנע מסיטואציה מעין זו? מובן שנחפש את המקום הנכון לצורך שכפול מפתחות לרכב. מלבד זאת, קבלו עצה חכמה – מיד לאחר שכפול מפתחות לרכב, נסו את כל המפתחות ובדקו האם הם תקינים. זה נראה לפעמים כפעולה מיותרת ומייגעת, אך בדברים מעין אלו, עדיף לבצע את הניסיונות שהם לכאורה מיותרים – ובכך להימנע ממצבים מביכים בה אתם עשויים להיקלע כאשר המפתח המשוכפל והשמור למקרי חירום לא מתאים כלל למנעול שלכם…

איפה נשכפל מפתחות לרכב?

אז כפי שהסברנו, חשוב מאוד לדעת איפה לא כדאי לבצע שכפול מפתחות לרכב. לא כל בית עסק שמצהיר על עצמו כי הוא מומחה בשכפול מפתחות, הוא אכן כזה שמסוגל באמת לשכפל את המפתח שלכם. אם מדובר במפתח פשוט וסתמי למדי, כמו מפתח לדלתות פנימיות או מפתח למנעולים קטנים של מגירות או מנעולי תלייה שונים, אותם לא כל כך מסובך לשכפל במכונות גנריות. אך כאשר מדובר במנעולים מתוחכמים יותר מהדורות האחרונים, או אז נדרשים להשתמש במכונות שכפול המיועדות לשם כך.

ישנם גם צילינדרים ומפתחות שונים שהם באים יחד עם מערכת בקרת שכפול, במקרה זה יש צורך בכרטיס כאשר מעוניינים לשכפל את המפתח. בקיצור, אנו רואים ששכפול מפתח אינו עניין של מה בכך וצריך לבצע את המלאכה רק בעסק וותיק שעוסק מזה זמן בתחום של שכפול מנעולים ועוסק כמנעולן מוסמך ומורשה. לא כדאי להפקיד את המפתחות שלנו אצל חאפרים לצורך השכפול שלהם. זה עשוי לעלות בסופו של דבר ביוקר רב, במיוחד אם החאפרים הללו אינם אנשים ישרים והוגנים, והם עלולים לעשות שימוש עתידי בשכפול נוסף של המפתח אותו ישאירו אצלם…

שחזור מפתח לרכב

ישנם מצבים בהם אין מנוס משחזור מפתחות הרכב. המצבים השכיחים בהם עולה הצורך בשחזור הם בדרך כלל כאשר המפתח נאבד או שהוא נפגם בצורה שאין אפשרות לבצע תיקון מפתחות לרכב. כדי לשחזר מפתח ניתן לפנות אל יצרנית הרכב על מנת להנפיק או לייצר מפתחות חילופיים אך תהליך מעין זה אמור לארוך זמן רב כאשר מנסים לבצע זאת אצל יצרנית הרכב. הרבה יותר פשוט וכמובן גם מהיר יותר לבצע את הפעולה של שחזור המפתח אצל מנעולן מקצועי ואמין שאתם סומכים עליו ומכירים אותו כמנעולן מקצועי וותיק.
למדנו מכך שתפקידו של המנעולן חייב להתבצע באומנות מירבית, במיומנות ובאופן מדויק ביותר. על כן כאשר נחפש שירות של מנעולן לכל צורך שהוא, נבדוק היטב את השוק ונבחר במנעולן וותיק מקצועי והכי חשוב – אמין.