דלתות רב בריח החלו לראשונה להפוך את דלתות העץ הסטנדרטיות שהיו בכל בית לדלתות מפלדה עם מנעולים מיוחדים ליתר בטחון לאלו השוהים בתוך הבית. המעבר לדלתות פלדה החל באמצע שנות השבעים של המאה הקודמת והמובילה שבהם הייתה חברת רב בריח כיום חברת רב בריח מייצרת מנעולים ודלתות מועצבות לפנים הבית ולכניסה.

דלתות אשר מכילות מנעולי רב בריח הינם דלתות בעלות הגנה גבוהה נגד פריצות מנעולי רב בריח מצויידים בהגנות מקסימליות נגד פריצות. ולכן באותה מידה קשה מאוד להחליף מנעול רב בריח במקרה הצורך.

כאשר אנו רוצים להחליף מנעול רב בריח עלינו להזמין את שירותיו של מנעולן מומחה שמכיר ויודע את העבודה של החלפת מנעול רב בריח.

 

החלפת מנעול
הזמינו אך ורק מומחה להחלפת מנעול

לא כדאי לנסות לבד בבית

החלפת מנעולים בדלת רגילה היא לא כזה סיפור מורכב גם אדם ללא נסיון עם קצת כישורים יוכל להחליף מנעול רגיל בדלת רגילה אך שמדובר במנעולי רב בריח החלפת המנעולים הינה מסובכת כיון שחברת רב בריח יצרה הגנה מפני פריצת מנעולים ופריצת דלתות רק איש מקצוע מיומן שעבר הדרכה יוכל בנקל להחליף לנו את מנעול הרב בריח בדלת שלנו.

מחיר החלפת מנעול רב בריח אינו חייב להיות סיפור יקר כל כך מחיר החלפת מנעול שכזה הינו שווה לכל נפש כמובן שיש לזכור את עלות המנעול במידה ואנו בוחרים מנעול מיוחד.

אז אם גם אתם מעוניינים להחליף את מנעול הדלת שלכם למנעול רב בריח איכותי הזמינו עוד היום את שירותיו של מנעולן מקצועי ותוך כמה שעות תוכלו להיות עם מנעול חדש בדלת ביתכם.

שירותים נוספים: שכפול מפתח לרכב, מחסומי חניה, פריצת מנעולים